27 Things you don’t know about me.

11949309_501827019970344_6980242150126961073_n

Acum recent , am citit pe mai multe bloguri si am urmarit un video al Chiarei Ferragni 17 things you don’t know about me. Care de asemenea este o idee foarte buna, si m-am gandit sa va scriu si eu ceva asemanator  pentru voi in acest articol , cele 27 de lucruri pe care nu le stiati despre mine.

Bine ai venit in lumea mea .

Sa incepem :

1. Sunt o persoana optimista si transparenta, intotdeauna am ales in viata sa fiu sincera.

2. Sunt nascuta pe data de 22 iunie ,1995. Rac. Imi plac zilele calde de vara si mai ales serile lungi si frumoase in aer liber. Nu degeaba m-am nascut pe 22 iunie. That’s it ! :))

3. Imi plac culorile deschise si pretentioase, alb, bej, roz pall, crem, rosu si mai ales gentile elegante , precum : furla, chanel, yvessaintlaurent , hermes, etc.

4. Pe cand eram micuta, posibil inca de la nastere, nu auzeam , deoarece auzul meu e doar 50% din informatiile doctorului si a trebuit de la o varsta inca frageda sa port un aparat auditiv performant , pentru a ma putea ajuta sa evoluez si sa socializez cu lumea din jurul meu. Asadar si acum in prezent port un aparat auditiv.  Nu a fost si nici nu va fi niciodata un impediment in realizarea unui vis.

5. Nu am nici un tatuaj, si nici nu imi voi face vreodata , consider ca o femeie este mai  feminina si mai frumoasa fara tatuaj.

6. Bautura mea preferata este vinul dulce . Uneori si vinul alb, cu mancare , paste, pui si peste, dar tot prefer mai mult vinul dulce. Mai ales vinul rosu imbuteliat ,facut de iubitul meu Sorin ,la Hateg :))  care de asemenea e sanatos .

7. Am participat la toate balurile bobocilor in liceu, am si dansat cu coregrafie. A fost o perioada frumoasa.

8.  Orice zi ploioasa e zi de stat in casa, de facut prajituri sau de mancat ciocolata nutella si de uitat la serial Gossip Girl . (nu imi plac deloc zilele ploioase)

9.   Am terminat scoala si am absolvit liceul, am luat si bacalaureatul .

10. Am invatat sa schiez, prietenul meu m-a invatat sa schiez, si in 2014 m-am dat pentru prima data cu schiurile  in Serbia la Kopaonik.

11. M-am inscris in Timisoara  la Asistent Medical Generalist si acum am licenta.

12. Am terminat cursul de make-up in Timisoara la salonul Hair Studio by Jabri Elena la Beauty Academy By Anca Molnar si am luat diploma, iar in prezent sunt make-up artist.

13. Imi plac schimbarile, deoarece ma plictisesc repede, si imi schimb cel putin o data la cateva luni decorul dormitorului. Imi place sa imi mut lucrurile in dormitor si sa decorez dupa placul meu si ideile mele.

14. Tot timpul imi doresc ceva nou, vreau sa am lucruri noi de facut si mai ales ca imi imbunatateste si starea mea de spirit.

15. Am primit inel de logodna pe 22 iunie 2017 de ziua mea, si sunt logodita.

16.  Florile mele preferate sunt trandafirii albi, roz , roz pall, ghiocei, lalelele. Conform unei legende grecesti, trandafirii albi au fost creati de zeita Afrodita. Ele totdeauna transmit sentimente calde si vibratii pozitive.

17. Am trandafiri aproape tot timpul in living si sunt cam de toate culorile : roz ciclam,  roz deschis, roz pall, rosu aprins, portocaliu, galben…etc .

18. Parfumul meu preferat : Jimmy Choo.

19. Uneori dorm si pana la 12:00 – 13:00 pana la ora pranzului. :))  Imi place foarte mult sa dorm. Desi imi place sa prind si diminetile de vara cu soare , sa savurez o cafea dulce  cu lapte ( cu mult zahar)  si sa stau in curte , sub umbrela la umbra .

20. Noaptea tarziu, imi place sa citesc, sau sa vizionez filme si sa postez pe social media.

21. Imi place foarte mult sa ies, sa ma aranjez, sa ma machiez, sa fiu activa, sa ma plimb, sa merg in vacante, sa scriu , sa postez si sa lucrez in machiaj.  Iar jobul meu in machiaj, e un hobby cu care imi ocup timpul si probabil imi voi face si o cariera in asta.

22.  Culoarea mea preferata la ochii, este albastru ca marea.

23. Imi e urat de intuneric si imi place sa dorm cu lumina aprinsa in dormitor ( veioza).

24. Imi plac sarbatorile de iarna si acele momentele frumoase de revelion in care sunt artificiile la miezul noptii si dupa ora 12:00 la ciocnit pahare de sampanie.

25.  Imi place foarte mult sa ies , la cinema,  sa vizionez filme la 4DX , sa simt ca traiesc in film  si ador chipsurile nachos cu sos picant si mai ales popcornul cu caramel sau ciocolata, care niciodata nu lipseste cand merg la film. :)).

26. Imi iubesc parintii si le sunt recunoscatoare.

27. Ceva dulce, singura ciocolata care imi place 100% e NUTELLA  . I love it!

Aceasta este povestea vietii mele si e doar o parte din mine.

I hope you enjoyed this little trip. Kisses . D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

