Striped Spring Outfits

My outfit today / Beauty / Fashion

wewtw.jpg

Tinuta mea de azi, cred ca roz pe alb si negru ar putea fi una dintre combinatiile mele preferate de culori cand vine vorba de o tinuta . Am inceput cu aceasta fusta alb negru cu dungi verticale si am combinat cu un top roz din satin, ca sa fie tinuta mai vie si mai cu culoare.

pkpokpokpkp

Intotdeauna mi-au placut tinutele simple dar combinate in asa fel incat sa fie chic in acelasi timp . 😀

;pkpokp.jpg

La aceasta tinuta am ales si  o pereche de cercei cat mai versatili asa incat sa ii pot asorta la cat mai multe tinute casual .

18198221_410762295971267_8663977526551782136_n.jpg

CERCEI FULGER .

Se pot gasi in Iulius Mall in Magazinul H&M

Sau aici comanda online :  CERCEI FULGER – H&M  Click

ee36.jpg

Felul in care te imbraci spune foarte multe despre tine si o tinuta aleasa bine, poate atrage priviri .

A post shared by Denissa (@denissa.anna) on

XOXO . D

Lasă un răspuns

