Victoria’s Secret

Astazi m-am gandit sa scriu un articol cu parerea mea despre produsele Victoria’s Secret.

SPRAY DE CORP VICTORIA’S SECRET

Victoria’s Secret Love Addict Fragrance Mist 

rrrrr

De ceva timp am avut diverse lotiuni de corp de la Victoria’s Secret  pe care le primisem cadou.

Insa nu am mentionat despre ele pe blog pana acum .

Le-am aratat in poze doar si pe instagram, insa se intampla sa se puna intrebari despre ele daca se gasesc la noi, unde se gasesc, cat costa, cum sunt, asa ca m-am gandit sa scriu un articol despre produsele Victoria’s Secret .

rwrw

Cei de la Victoria’s Secret au schimbat ambalajele recent si au mutat multe arome in colectia Fantasies, insa eu nu le-am vazut inca la noi in romania in aceasta forma.

Desi mi se par mult mai atragatoare noile ambalaje (le puteti vedea aici), dar nici forma veche nu-mi displace deloc, e usor de folosit.

Asadar cum am avut ocazia imediat mi-am cumparat acest spray de corp de la Victoria’s Secret.

Nu mai puteam rezista, mi-l doream asa de mult sa il am. ❤

 

 

Am folosit-o atat si in perioada asta rece si mi se pare ca aroma este mult mai dulce, dar am folosit-o si in zilele cu soare si mi-a placut la fel de mult.

O mai folosesc si dupa o baie calda, seara inainte sa ma culc pentru ca-mi place sa simt peste noapte aroma.

rfete

Sprayurile sunt destul de puternice, nu toate aromele sunt la fel de intense, insa din ce-am incercat eu se mentin 3-4 ore pe piele fara probleme.

Preturile la care se gasesc sprayurile Victoria’s Secret sunt de $18.00 dolari.

Il puteti gasi si pe site-ul online aici .

tumblr_static_angels

 

 

Sper ca v-a placut articolul 🙂

 

2 gânduri despre „Victoria’s Secret

Lasă un răspuns

